Sunday 7 September 2014

Mealshakes untuk anak-anak & orang dewasa

Assalamualaikum

Hai selamat malam semua
Sambil2 layan AF konsert minggu pertama
Saya update blog sikit erk
Nak share kenapa MEALSHAKES penting untuk anak2 kita

1. Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium untuk bina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

2. Kaya dengan Protein yang membantu menyihatkan sel-sel

3. Mengandungi Vitamin A, C, E, Zink, selenium sebagai anti-oksida

4. Mengandungi lengkap Vitamin B-Complex, zat besi untuk membentuk sel darah merah yang sihat.

5. Kaya dengan serat larut yang membantu menyingkirkan lemak berlebihan daripada kolon dan perut

6. Minuman perisa multivitamin perasa Vanilla yang lengkap, tanpa pewarna dan gula tiruan.


7. Lengkap dengan 24 jenis Vitamin dan Mineral.


Setiap pagi memang menjadi kemestian saya bancuh susu anak2 dengan sesudu mealshakes. Sejak amal pengambilan mealshakes selera anak sulung saya makin bertambah malahan anak kedua saya dah x sembelit lagi.

MEALSHAKES boleh diambil seawal usia kanak2 setahun dan ke atas.

Selain anak2 orang dewasa pun boleh amal pengambilan mealshakes.  


Jom dapatkan mealshake dengan saya. X rugi beli mealshakes ni. Satu rumah boleh minum & boleh dicampur dgn pelbagai jenis minuman.

Meh beli meh...sempena promosi bulan ni anda boleh jimat RM2+.++ utk satu canister.
Nak lagi jimat beli 4 canister share dgn adik beradik, sedara mara & kawan2



Anda berminat? 
Hubungi saya Hafiza Mustape 
Shaklee Independent Distributor [SID No : 910934] 
Mobile:014-5080523/011-37059693 
Emel:fizashah269@gmail.com 
Fb : ija afilza
Page : mammabiss

Penghantaran ke seluruh Malaysia /COD ke Seluruh Kawasan Shah Alam, 
UiTM Shah Alam & Puncak Alam

No comments:

Post a Comment