Monday 15 September 2014

Berpantang Putera ke 3 dengan set berpantang shaklee


Assalamualaikum

Malam ni nak tulis entry pendek jer...
Malam ni x nak cite details pasal produk hebat SHAKLEE
Next time saya akan cite erk

Sekarang tengah berpantangkan anak ke 3
Hari ni hari ke 41 dah
Sekejap jer rasanya bila dah hujung2 ni
Bila dah habis pantang nanti alamaknya x lama lagi dah kena keje balik
Ohhhh...x bestnyer...huhu

Cerita pasal shaklee balik
Hampir semua set shaklee saya dah cuba
Bermula dengan ostemetrix, set menyusu, set kesuburan/kecantikan kulit, set ibu mengandung & sekarang tengah consume set berpantang shaklee
Memang owesome la kesemua set shaklee ni
Next time saya kongsikan pasal kesemua set yang saya sebut tu erk

Tadaaaa (@_@)



Anda berminat? 

Hubungi saya Hafiza Mustape 
Shaklee Independent Distributor [SID No : 910934] 
Mobile:014-5080523/011-37059693 
Emel:fizashah269@gmail.com 
Fb : ija afilza
Page : mammabiss

Penghantaran ke seluruh Malaysia /COD ke Seluruh Kawasan Shah Alam, 
UiTM Shah Alam & Puncak Alam

No comments:

Post a Comment